23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på RT-Forum
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Bombardier fick UITP:s marknadspris

Utmärkelsen för bästa marknadsföringsstrategi inför UITP World Congress and Mobility & City Transport Exhibition, delades ut till Bombardier Transportation på mässan i Wien.








Hans RatSharon Christians





Text och bild: Lennart Ask



Priset för bästa marknadsföringsstrategi delades ut på den internationella kollektivtrafikorganisationen UITPs kongress och utställning i Wien. Organisationen har 3100 medlemmar i 90 länder och är ett internationellt nätverk för trafikhuvudmän, entreprenörer, beslutsfattare, forskare och leverantörer som träffas vartannat år på en stor mässa, för att utbyta erfarenheter. UITP mässan är det viktigaste internationella forumet för kollektivtrafik och inför årets mässa i Wien den 8-11 juni hade UITP skickat en förfrågan till utställarna om deras marknadsföringsstrategi inför mässan. – Vårt beslut att tilldela Bombardier denna utmärkelse är motiverat av deras omfattande, professionella och diversifierade marknadsstrategi. Företaget bidrog avsevärt i marknadsföring av UITPs kollektivtrafikmission, förklarade Dr , Generalsekreterare i UITP, i samband med att utmärkelsen överlämnades till , Vice President Communication and Public Affairs, Bombardier Transportation. Bombardiers marknadsaktiviteter omfattade ett flertal aktiviteter såsom, flerspråkigt nyhetsbrev, internationell annonskampanj i tåg- och affärsmedia såväl som bilagor i bransch- och dagstidningar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094