23948sdkhjf

Tillväxtdagen på TUR

Vill du höra om lyckade turistsatsningar runt om i Sverige? Besök då Tillväxtdagen den 24 mars, i samband TUR-mässan i Göteborg.
RTS, Rese- och Turistnäringen i Sverige, arrangerar en så kallad Tillväxtdag på TUR-mässan, den 24 mars mellan 10 och 17. På programmet finns bland följande punkter: Vad betyder lågkonjunkturens eftekter och svallvågor för rese- och turistnäringens aktörer? Hur har Gekås verksamhet skapat turistiska satsningar som ringar på vattnet, vad gör Gröna Lund för satsningar i sociala medier och vad säger det nya prognosverktyget för år 2010? Möt spännande föreläsare och lyssna till fallstudier bland annat om lyckade infrastruktursatsningar och matturism samt träffa toppolitiker som diskuterar nya satsningar för näringen.
RTS är en näringslivsorganisation som driver affärs- och utvecklingsprojekt i partnerskap med aktörer från privat och offentlig sektor. RTS mål är att stimulera ett ökat entreprenörskap och företagande för att därigenom bygga den gemensamma marknaden åt rese- och turistnäringens intressenter. RTS driver även den regionala, nationella och internationella infrastrukturfrågan för att tillgängliggöra Sveriges regioner och turistattraktioner.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.172