Nobis Hotell väljer Turistkonsulterna
Nya lyxhotellet Nobis Hotel Stockholm – som öppnar under hösten – har valt att ge Turistkonsulterna i uppdrag att producera en exklusiv publikation (inklusive karta) som helt och hållet riktar sig till hotellets gäster.
Hotellet kommer att erbjuda 201 hotellrum, där Nobissviten (den största sviten) har hela fyra rum med en total yta på 110 kvadratmeter. Inredningen på Nobis Hotel är utformad av prisbelönta och internationellt erkända arkitekttrion Claesson Koivisto Rune.
Hotellets stora restaurang blir italiensk och döps till Caina, en helt ny generation av familjen Catenaccis första krog. Förutom Caina restaurang finns den mindre, intimare matbaren 24/7 Bistro.
– Vår ambition är att skapa ett hotell med en definition av begreppet lyx som är modern, elegant och extremt bekväm, men också varm, anständig och moraliskt hållbar, säger Alessandro Catenacci, ägare och vd för Nobisgruppen.
Gästerna ska alltså även få egna publikationer med karta och annan information.
– Syftet med Nobis Hotel Stockholms exklusiva publikation är att bidra till en hög kundservice gentemot hotellets gäster. Alla våra ansträngningar baseras på hotellets önskemål och kunskap om sina gäster, säger Birgitta Ossmyr, marknadschef Turistkonsulterna.
– Nobis Hotels egen Stockholmskarta kommer att lanseras samtidigt med invigningen.
/KL