23948sdkhjf

Swebus dygnet runt

Nu öppnar Swebus sin bemannade kundsupport dygnet runt för att kunna hjälpa resenärerna med allt från trafikinformation till att spåra kvarglömt bagage.
Swebus blir därmed först i branschen att alltid finnas tillgängliga för sina kunder. I september utökade Swebus öppettiderna i sin bemannade kundsupport till klockan 22.00 på kvällen. Nu väljer företaget att erbjuda sina resenärer personlig service dygnet runt alla dagar i veckan.

– De utökade öppettiderna i kundsupporten under hösten har varit mycket uppskattade av våra resenärer, så nu tar vi steget fullt ut. I och med att vi erbjuder bussturer på nätterna, så finns behovet av att få service per telefon dygnet runt. Det är viktigt att vi är tillgängliga för våra kunder, säger Ingvar Ryggesjö , presschef på Swebus.

Förutom att kundsupporten är öppen per telefon dygnet runt så uppdateras trafikinformationen på Swebus webbplats även nattetid.

– Vi tror att under natten så vill kunderna främst ha personlig kontakt med oss när det händer något under resan, såsom att de har glömt kvar sitt bagage på en nattbuss. Köp av biljetter eller att fråga om specifika resor tror vi att de flesta helst gör under dag- och kvällstid eller använder vår webbplats när de själva vill ha svaren. Alla som behöver personlig service är dock välkomna att ringa oss, nu även mitt i natten, säger Ingvar Ryggesjö.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.088