23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på RT-Forum
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Klaga på Swebus via mobilen

Swebus har infört nya rutiner som möjliggör hantering av reklamationer via mobilen. Då kan kunden få en värdecheck i mobilen som kompensation – enkelt och blixtsnabbt.

Kuponginlösen har utvecklat en enkel reklamationstjänst via mobilen som passar den moderna resenärens behov av tillgänglighet och service. Swebus kundsupport kan erbjuda sina kunder en värdecheck i mobilen som kompensation när något oförutsett inträffar.

Resenärerna kan lösa in värdechecken i kassan hos Swebus egna servicebutiker och återförsäljare; Pressbyrån, 7-Eleven och Direkten. Bakom lösningen står Kuponginlösen och deras samarbetspartner Mobilab.

– Vår kundtjänst jobbar både traditionellt via telefon och i digitala kanaler, såsom via Twitter och Facebook. För oss är tillgänglighet för resenärerna viktigt, och lösningen hjälper oss att vara flexibla och smidiga att ha att göra med, säger

Ingvar Ryggesjö

, försäljningschef på Swebus.

Bakom reklamationslösningen står Kuponginlösen och deras samarbetspartner Mobilab som för fem år sedan utvecklade kuponger och presentkort som går att ladda ned i mobilen.

– Vi är väldigt glada över att Swebus som första reseföretag i Sverige valt vår lösning för att kompensera kunder som drabbas av oförutsedda missöden säger

Pontus Ellefsson

, vd Kuponginlösen AB.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062