24-27 mars är det dags att släppa in hela världen på Svenska Mässan igen.
– Vi hoppas att såväl besökare som utställare ska märka några av de åtgärder som genomförts till årets TUR, säger
, mässansvarig.
har man satsat på att utveckla det personliga mötet genom Connect@TUR där utställarna speeddejtar dryga 50-talet köpare.
– Affärsmötet mellan säljare och köpare är oerhört viktigt för en mässa och därför har vi satsat mycket på Connect@TUR. Framöver kommer vi att utvärdera konceptet och utveckla det ytterligare.
TUR fortsätter också samarbetet med Schyst Resande där CSR-frågor diskuteras med internationella talare. Och självklart fortsätter satsningen på att utvecklaMeetings@TUR som nu genomförs för fjärde gången.
har en egen plats i H-hallen där affärer, seminarier och nätverkande sker i anpassade miljöer
Reseguiden är huvudsponsor till TUR2011. Ett samarbete som Per Magnusson menar ger ett mervärde för alla inblandande eftersom deras naturliga mötesplatser, den fysiska och virtuella, väl kompletterar varandra.
– Med kampanjen Världens Ställe samlar Resguiden en stor konsumenttävling, alla mässerbjudanden och en rad aktiviteter i sin monter. Målsättningen är att bidra till ökad interaktion besökarna emellan och även med utställarna, säger Per Magnusson.
/KL