23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på RT-Forum
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

TUR 2011 bättre än någonsin

Ambitionen är glasklar. TUR ska förnyas, förbättras och utvecklas - allt för att befästa sin position som Skandinaviens viktigaste mötesplats för resor, turism och möten.

24-27 mars är det dags att släppa in hela världen på Svenska Mässan igen.

– Vi hoppas att såväl besökare som utställare ska märka några av de åtgärder som genomförts till årets TUR, säger

Per Magnusson

, mässansvarig.

Bland annat

har man satsat på att utveckla det personliga mötet genom Connect@TUR där utställarna speeddejtar dryga 50-talet köpare.

– Affärsmötet mellan säljare och köpare är oerhört viktigt för en mässa och därför har vi satsat mycket på Connect@TUR. Framöver kommer vi att utvärdera konceptet och utveckla det ytterligare.

TUR fortsätter också samarbetet med Schyst Resande där CSR-frågor diskuteras med internationella talare. Och självklart fortsätter satsningen på att utvecklaMeetings@TUR som nu genomförs för fjärde gången.

Mötesindustrin

har en egen plats i H-hallen där affärer, seminarier och nätverkande sker i anpassade miljöer

Reseguiden är huvudsponsor till TUR2011. Ett samarbete som Per Magnusson menar ger ett mervärde för alla inblandande eftersom deras naturliga mötesplatser, den fysiska och virtuella, väl kompletterar varandra.

– Med kampanjen Världens Ställe samlar Resguiden en stor konsumenttävling, alla mässerbjudanden och en rad aktiviteter i sin monter. Målsättningen är att bidra till ökad interaktion besökarna emellan och även med utställarna, säger Per Magnusson.

/KL

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03