23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på RT-Forum
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Reklamfilm för bussen

Länstrafiken Mälardalen tar tillsammans med reklambyrån Factum ett nytt grepp för att få fler att välja bussen eller tåget - reklamfilm ska locka folk till bussarna.

Med en nyproducerad reklamfilm som visas i TV4 och på biografer i Sörmlands, Västmanlands och Örebro län vill Länstrafiken visa att allt kan hända på bussen. Målet är att på sikt fördubbla det kollektiva resandet i de tre länen.

Ett starkt varumärke kan betyda skillnaden mellan att vinna och förlora i kampen om marknadsandelar. Länstrafiken Mälardalen vill få fler att resa tillsammans och lämna bilen hemma - men hur? Resan mot fler kunder är redan påbörjad. En ny reklamfilm som laddar varumärket med kaxighet, humor och attityd gör att målet nås snabbare, det är i alla fall vad initiativtagarna till projektet tror på.

Filmen, som Factum står bakom, kommer att visas under veckorna 26–31. Utöver TV4, TV4+ och biograferna kan filmen ses på respektive länstrafikbolags hemsida.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|instance-web03