23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på RT-Forum
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Kundpanel i Nacka och Värmdö

Under mars genomför Keolis en kundundersökning om busstrafiken bland resenärerna i Nacka och Värmdö. Resenärerna får nu möjlighet att påverka trafiken effektivt, enligt entreprenören.

I anslutning till undersökningen bjuds intresserade och engagerade resenärer in att bli medlemmar i en helt ny kundpanel för Nacka och Värmdö.

– Kundernas åsikter är A och O för att vi ska kunna erbjuda rätt service. Därför bjuder vi in till ett helt nytt forum för snabb och direkt dialog om service och utbud, säger

Elisabeth Andreasson

, affärsområdesdirektör och ansvarig för affärsutveckling på Keolis.

Målet är att minst 1 000 Nacka- och Värmdöbor eller resande i området ska anmäla sig till den webbaserade kundpanelen och regelbundet tycka till om busstrafiken. Genom sitt engagemang kan resenärer vara med och påverka framtidens busstrafik i området.

Enkäten och kundpanelen nås via dator eller mobil på: www.keolis.se/kundpanelen

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|