23948sdkhjf

Bäst service till havs

Rederiet Viking Line ger bäst service till havs, enligt kundundersökningen Service Score. Det är andra året i rad som rederiet prisas.
Utmärkelsen som är baserad på Service Scores årliga mätning av kundernas upplevelser och bedömningar, vinns av Viking Line för andra året i rad. Övriga vinnare i resebranschen är Arlanda Express och SAS. Sedan 2012 mäter Service Score hur nöjda svenskarna är med den service de får inom en rad olika tjänstebranscher. Årets vinnare presenterades vid ett event den 9 april. Viking Line som tillsammans med tre andra rederier var nominerade i kategorin Transporter till sjöss/kryssningar, vann utmärkelsen Bästa Service.

– Vi är så glada och stolta över vinsten, som visar att vi verkligen lyckas med vår målsättning att alltid ge våra resenärer en minnesvärd totalupplevelse. Detta hade inte varit möjligt utan våra ambitiösa medarbetare som varje dag lägger själ och hjärta i verksamheten både inför, under och efter resan. Att vi nu har vunnit Bästa Service de två år som kategorin Transporter till sjöss/kryssningar har funnits, gör oss ännu mer sporrade att fortsätta hålla flaggan i topp, säger Peter Hellgren , vd för Viking Line Skandinavien.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078