23948sdkhjf

Hallsund till Best Western

Sara Hallsund är ny marknadschef för Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien – Hon kommer närmast från en chefspost inom Telenor.

Sara Hallsunds första utmaning i sin nya roll blir att flytta fram kedjans position digitalt samt att vidareutveckla kedjans satsning på det lokala entreprenörskapet och skapandet av personliga hotellupplevelser och mötesplatser.

Sara Hallsund kommer närmast från Telenor där hon var chef för marknadskommunikation, dessförinnan hade hon en ledande befattning inom Ving. Sedan 19 mars är Sara Hallsund marknadschef för hotellkedjan Best Western i Skandinavien, en hotellkedja som tillhör de största i världen när det gäller privatägda hotell.

Vi har en väldigt positiv utveckling med nya hotell och genomför stora satsningar inom en rad områden som vår digitala plattform, vårt varumärke och lojalitetsprogrammet. Det känns därför fantastiskt roligt att välkomna Sara som är helt rätt person för att leda dessa satsningar i framtiden, säger Johan Michelson, Sverigechef Best Western Hotels & Resorts. 

Jag ser fram emot att vara en del av världens största hotellfamilj. För mig handlar det om att fortsätta det som Best Western så framgångsrikt gör i dagsläget - att bygga kundrelationer i världsklass med en lokal twist. Vi kommer också att jobba med vårt digitala footprint med alla de spännande möjligheter som finns därute. Så håll ögon och öron öppna, säger Sara Hallsund.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.172