23948sdkhjf

De vann service-matchen

I slutet av april delade företaget Service Score ut pris till de svenska företag som erbjuder den bästa servicen.

I kategorin ”Transporter på land” får Flygbussarna de bästa omdömena från konsumenterna.

När företaget Service Score för sjunde året i rad mäter hur svenska konsumenter upplever servicen de får, är det Flygbussarna som får de högsta omdömena i klassen "Transporter på land". I kategorin var även Arlanda Express och Swebus nominerade.

Flygbussarna har under flera år arbetat målmedvetet med kundupplevelsen och för att ge resenärerna en personlig och vänlig service. Arbetet med ett ökat kundfokus i alla delar av företaget och att se hela kundresan har gett nya värdefulla insikter.

Vi är jättestolta över den här utmärkelsen och vill tacka våra resenärer som givit oss fina omdömen. Tack också till våra värdar och förare som gör ett fantastiskt jobb varje dag. Den här utmärkelsen är deras förtjänst, säger Camilla Tienso, marknadschef på Merresor.

Så gjordes undersökningen 

Företaget Service Score utser för sjunde året i rad de företag, myndigheter och organisationer som är bäst på service. Vinnarna utses baserat på svaren från en riksrepresentativ undersökning där över 3300 personer i åldrarna 18 – 79 år har svarat på frågor kring hur de upplever olika företags servicenivå.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.143