23948sdkhjf

Vinna framtidens kunder

| Av Thomas Dietl | Tipsa redaktionen

Hur planerar vi för framtidens kunder – är produktdifferentiering lösningen? Den frågeställningen lyfter författarna i sin analys den här gången och visar på spännande möjligheter för branschen.

BRANSCHANALYS

Kollektivtrafikens marknadspotential är stor, cirka 50 procent av den vuxna befolkningen åker kollektivt någon gång då och då. Gruppen har med andra ord insikt i såväl trafikens utformning som hur betalning görs. Möjligheten att påverka gruppen att åka oftare torde vara stora om vi erbjuder en lösning/ produkt som de önskar.

Små...

Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt

Som prenumerant får du obegränsad tillgång till alla nyheter och artiklar på RT-Forum.

Prenumerera

Ring prenumerationsavdelningen på +46 8 799 62 18

Redan prenumerant?Logga in

Håll dig uppdaterad med RT-Forum

Jag accepterar Nordiske Mediers villkor och avtal

Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)

Mest läst

Startsidan just nu

Se alla Företagens egna nyheter

Sänd till en kollega

0.203