23948sdkhjf

Bussbolag i känslosam julkampanj

Flygbussarna sätter längtan i fokus i sin julkampanj som rullas ut denna vecka - kampanjen är det första resultatet skapat genom nya samarbetet med Miltton Sverige.

Det är känslor och gemenskap som bygger upp Flygbussarnas julkampanj ”Julkänslor på väg”– en kampanj som syns både i print och digitalt, i Stockholm och Göteborg.

Julen är ofta förknippad med längtan och förväntan. Vissa längtar efter mammas köttbullar, andra efter kärleken och en del vill bara bort. Julkampanjen handlar om just julkänslor och möten mellan människor. Att oavsett vad våra resenärer har för längtan så tar vi på Flygbussarna dem närmare det de längtar efter. Något vi har gjort sedan vi startade 1989, säger Maria Johansson Maltez, kampanjansvarig på Flygbussarna.

Flygbussarnas ambition är att erbjuda en kundupplevelse i världsklass och under de senaste åren har de fått flera utmärkelser för sin höga service. Målet med kampanjen är nu att få ännu fler resenärer att uppleva detta.

Kampanjen är framtagen av Miltton Sverige. Tankarna i den kreativa processen kretsade kring det mänskliga:

Julkampanjen vill påminna om att livet handlar om det mest väsentliga; möten, minnen, drömmar och kärlek. Det mänskliga blir allt viktigare i vårt samhälle, säger Arvid Svanvik, Creative Director, Miltton Sverige.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063