23948sdkhjf

Hon blir ansvarig för Rolf Travels Groups kundtjänst

Lena Pauli kliver in som ny kundtjänstchef hos Rolf Travel Group. Med sig har hon närmare sju års erfarenhet från resebranschen.

Hur känns det och hur går tankarna?

– Det känns otroligt roligt att vara ombord på Rolfs Travel Group och få möjlighet att vara med och bygga upp en kundtjänst av hög klass med kund i fokus. Vi ser att det nu finns en otrolig reslust bland våra nya och befintliga kunder och det blir en härlig utmaning framöver att möta upp denna tillsammans med personalen.

Vad är det som lockar med resebranschen?

– Jag har alltid arbetat i kundnära branscher, och de senaste sju åren hos en resekollega i branschen, så kund och kundservice har alltid legat i mitt intresse. Det som lockar med resebranschen är, förutom att produkten är lätt att prata för, den förväntan, glädje och energi den vanligtvis genererar hos våra kunder och personal, även om mycket de senaste 1,5 åren har handlat om inställda resor och reserestriktioner.

Berätta om din absolut bästa reseupplevelse.

– Vi har rest mycket med familjen och bästa reseupplevelsen är nog när maken, jag och barnen under fyra veckor bilade från södra England och vidare norrut mot Skottland. Vi körde utan direkt klar plan och löste boende längs med vägen allteftersom det dök upp trevliga byar som vi ville stanna i. England och Skottland är fantastiskt fint att bila runt i.

Och drömresan, om du får välja en resa i Rolfs Flyg & Buss stora katalog med resor?

– Svår fråga, det finns så många gruppresor som jag gärna skulle åka med på. Jag står mellan valet av resan med Hurtigruten Kirkenäs-Bergen och kombinationsresan till Oceanien. Men valet skulle nog gå till Oceanienresan som har ett helt fantastiskt upplägg och en resa som jag inte skulle kunna sätta ihop själv eller komma i väg på annars.

Artikeln är en del av vårt tema om RES: Jobb & Karriär.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.204