23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

En serviceaftale er stabil indtjening

Erbjuds
Förfallodatum
den 23 mars 2023

Mange virksomheder har gennem årene, helt ubevidst skabt sig et fantastisk udgangspunkt, for en serviceaftale forretning.

De har som ofte et kæmpe kundekartotek, hvor kunderne har fået sat et produkt op.

Disse kunder vil kunne drage fordel af en serviceaftale.

En serviceaftale vil nemlig både forlænge levetid, garanti samt driftsikkerhed.

Til gavn for både den udførende virksomhed og kunde.

Når virksomheden kontakter og minder kunden om, at det er tid til et lovpligtigt serviceeftersyn, vil det som oftest betyde en underskrift på en serviceaftale, da kunden i den sidste ende nok har glemt alt om at booke et påkrævet serviceeftersyn.

AUTOMATISER DIN SERVICEAFTALE

Som virksomhed er en serviceaftale ordning med sine kunder, en vigtig del af en forretningen.

Ofte er selve administrationsdelen for stor en byrde for de fleste firmaer, og de vælger at overdrage den del til større firmaer der kan håndtere dette.

Med

ServiceStyring

vil en serviceaftale helt og aldeles kunne automatiseres fuldstændigt.

ServiceStyring kan håndtere en alt hvad det kræver at administrere en serviceaftale:

  • Planlægning

  • Automatisk opfølgning
  • Påmindelser
  • Alarm ved overskredet serviceaftale
  • Servicerapporter/tjekskema
  • Dokumentation(billeder og dokumenter)

  • Kortvisning med serviceaftale placering

Kort sagt et webbaseret serviceaftale værktøj der fungerer på både pc, tablet, telefon, og som kan hjælpe dig enten med at holde styr på eksisterende serviceaftale kunder. Eller dig som vil starte og skalere en serviceaftale forretning




Leverantör
Servicestyring.dk ApS

Servicestyring.dk ApS
Sorøvej 78, 1. th.
4200 Slagelse
Danmark

Martin Lundqvist
Telefon: +45 20640900

Se hela profilen
Kontakta leverantör

Sänd till en kollega

0.125