23948sdkhjf

Resia satsar på Spotify

Resia satsar på ny reklamkampanj i sex tv-kanaler och på Spotify.
Nu har Resias nya reklamfilmskampanj startat där man under januari fortsätter på och förstärker temat ”Vi håller koll på hela världen åt dig”. Den nyproducerade reklamfilmen går i sex tv-kanaler under tre veckor och följs upp med ljudreklam på Spotify och tävling och erbjudanden på resia.se.

– Med kampanjen vill vi visa att ”alla resor finns hos Resia” och samtidigt framhäva vår styrka – vår kunniga och erfarna personal, säger Ami Kivi, tf marknadsansvarig.

Det är den numera för många bekanta och fiktiva Resia-medarbetaren Teresia som i reklamfilmen reser världen runt för att ”hålla koll på hela världen åt Resias kunder”. Den här gången landar hon i Marocko, Sydafrika och New York.
– Hon representerar våra 400 säljare i 60 butiker runt om i landet som har kunskap och erfarenhet och står för den personliga service som fortfarande är så viktig och värdefull för alla som planerar för att resa, säger Ami Kivi.

Under kampanjtiden 6/1 – 28/1 kompletteras filmen med bannerannonsering på expressen.se, destination.se och Spotify samt med ljudreklam på Spotify.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063